maandag 28 april 2014

London Trip

Vorig jaar zomer ben ik met mijn zusje en oma naar Londen geweest voor 2 dagen. En we hebben besloten dat deze meivakantie gewoon nog een keer te doen.

Vorige zomer ben ik twee dagen in Londen geweest, op dat moment was er een hittegolf dus het was elke dag zo'n 30-32 graden. We gingen met de nachtboot, dus de volgende ochtend kom je aan in Engeland en dan hoef je alleen de trein te pakken van een uur ongeveer.
Dat ga ik dinsdag 6 mei weer doen, en zal uiteraard veel foto's maken en leuke plekjes onthouden zodat ik dat aan jullie kan laten zien.
Maar aangezien ik er al een keer ben geweest, weet ik wel al een aantal leuke dingen!

Zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen moet je absoluut de dingen bekijken waar Londen om bekend staat. En dat kan je het beste doen in een dubbeldekker, die rijdt van de Londen Eye naar Buckingham Palace en nog veel meer plaatsen.

Ik zal een paar straten afgaan waar je lekker kunt eten of shoppen of zelfs allebei.

Picadilly Circus
Picadilly Circus is een groot plein met allemaal billboards met reclame en is een soort kruispunt tussen verschillende straten. Je kunt hier bijvoorbeeld de Starbucks en M&M's Shop vinden.



Oxford street
Oxford street is de langste straat met allemaal winkels in het centrum van Londen. Je kunt er elke winkel vinden zoals; New Look, Zara, H&M, River Islands, TopShop, Forever 21, Niketown, Selfrides, Urban Outfitters en nog veel meer. Ook kun je hier de MacDonald's vinden, ongeveer 3 in de hele straat.
New Bond Street
New Bond Street is een zijstraat van Oxford Street en je kunt hier dure wikels als; Louis Vuitton en Victoria's Secret.

Regent Street

Regent Street is ook een grote winkelstraat net als Oxford Street, toevallig kruisen deze straten elkaar ook waardoor je niet helemaal naar die straten hoeft te zoeken. Wel moet je een stukje lopen want de straten zijn erg lang. Je kunt hier winkels vinden als; Hollister & Co., Abercrombie & Fitch, Zara Home, Calvin Klein Jeans.
Spitafield Market
Is een plek waar jonge ontwerpers hun ontworpen kleding verkopen, niet erg goedkoop maar wel ontzettend leuk, ook gewoon om te kijken of inspiratie op te doen.
Covent Garden
Hier kan je terecht als je ergens gezellig op een terasje wilt zitten want hier staan er genoeg!



Liefs,
Megan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten