zondag 11 mei 2014

My trip to London

Afgelopen woensdag en donderdag was ik in een van mijn favoriete steden; Londen! Wil je weten waar ik overnachtte, wat ik gekocht heb? Lees snel verder!


Afgelopen dinsdag ben ik met mijn zusje en oma naar Londen geweest voor de 2e keer! Het was de eerste dag heel mooi weer de tweede helaas veel minder, want het kwam met bakken uit de lucht. Denk je dat je in het buitenland bent, heb je alsnog het pokkeweer van Nederland.. 

We gingen met de boot naar Harrish en vanaf daar met de trein naar Liverpool Street Station, daar hebben we bij de Starbucks koffie gedronken, ik had de Caramel Machiato en een ham-kaas croissant. Daarna gelijk de metro genomen naar Oxford Circus want Bond Street was dicht.. Altijd fijn want nu moesten we dus elke keer een roteind lopen naar winkels. Maar ja dat weerhield ons niet en we gingen naar de Victoria's Secret op New Bond Street! We hebben daar in totaal 3 uur rondgelopen haha. Ik houd echt van die winkel, superleuk ondergoed en kleding, ontzettend vriendelijk vrouwelijk personeel die je bij alles wilt helpen maar niet aandringt.

Ik heb uiteindelijk de winkel verlaten met een; sportbroekje, topje, ondergoed en een bodymist: Secret Charm.


 
Daarna zijn we voor mijn oma Liberty gaan zoeken op Regent Street, dat was een drama want we hebben de hele straat uitgelopen en dat duurde wel even want ze heeft etalage benen, dat houdt in dat ze niet zo lang kan lopen en af en toe een paar minuten moet stil staan. Waren we uiteindelijk aan het einde van de straat en vragen we waar het is, is het aan het begin van Regent Street en heeft m'n oma heel leuk foto's van het gebouw gemaakt zonder te weten dat dat Liberty was hahaha.
Daarna naar het hotel gegaan en was de reservering en betaling bij hen niet binnengekomen dus moesten we wachten, wel heel aardig personeel die het gelijk ging regelen. Het was een supernet en mooi hotel; Thistle Euston Hotel. We kregen een kamer met een Kingsize bed en een mooie badkamer en een extra bed. 
Later zijn we nog even naar het centrum gegaan om te eten en om nog even langs een paar winkels te gaan: Kiko en Nike Town. Bij beide was het erg druk maar we hadden wel leuke dingen gezien; onder andere Roshe Runs van Liberty London Nike en nagellak bij Kiko en besloten de volgende dag daar naar toe te gaan. 

De volgende dag hebben we heerlijk in het hotel ontbeten en gedoucht onder een regendouche. Ik had heerlijk geslapen alleen was het kussen niet zo fijn dus ik had last van mijn schouders.


We zijn daarna verder gaan shoppen op Oxford Street. Ik heb daar nagellak, een bomberjack, wit colbert en 2 shirtjes gekocht.

Mango
Pull and Bear


Pull and Bear
GAP



Verder hebben we af en toe ergens wat gegeten onder andere bij; Starbucks en EAT. Oja en de MacDonalds maar meer omdat je daar als enige naar het toilet kon, dat was wel echt vervelend.

Dat waren mijn 2 dagen in Londen wel zo ongeveer, hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen/bekijken!

Liefs,
Megan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten