zaterdag 8 maart 2014

Photodiary of this week

Een super drukke maar leuke week achter de rug. Nederlands presentatie overleefd, en nog 2 toetsen gehad. En; ik ben naar Gavin DeGraw geweest!! Benieuwd naar een paar foto's? Kijk snel verder







Een drukke maar leuke week gehad. Mijn sweet 16 gepland, besloten geen avondfeest te geven maar gewoon na school een stuk taart eten. Nu nog hopen op mooi weer, fingers crossed. Ook ben ik begonnen met het lezen van mijn literatuur boek; Phileine zegt sorry van Ronald Giphart. Ik ben nog niet zo ver maar tot nu toe vind ik dit echt een humoristisch boek, ik zit gewoon te lachen tijdens het lezen van boek.. Wist niet dat dat mogelijk was, haha.
Dinsdag ben ik met een vriendin naar Gavin DeGraw geweest in de Heineken Music Hall. Het was echt geweldig! Ik wist niet eens dat ik zoveel nummers van hem kende, en hij zingt zo goed live!

De dag erna wel heel vroeg gaan slapen want ik was echt gesloopt en had die dag ook nog eens een Nederlands presentatie en Duits luistertoets gehad die goed gingen en dat terwijl ik maar een paar uur geslapen had!
Donderdag op de weg naar huis moest ik een foto maken en ik besloot hem te maken terwijl ik nog op de fiets zat in het zonnetje, o wat wordt ik vrolijk van warmte en zon!
En gister was voor mij echt een relaxed dagje! Om half 11 begonnen, en dan film kijken bij Duits.. Toen tussenuur en daarna 100 minuten gym waar we ook eerder weg mochten vanwege een ongeval bij een andere klas. In de avond nog heerlijk gehockeyed en het weekend gevierd!

Hoe was jullie week?

Liefs,
Megan


1 opmerking:

  1. Zo hey! Je hebt het er maar druk mee gehad zeg deze week :)

    BeantwoordenVerwijderen