zaterdag 21 juni 2014

Photodiary of this week!

Weer een week achter de rug en nog slechts 2 weken en dan heb ik ook eindelijk zomervakantie, en vele van jullie ook! En weer een drukke week achter de rug!

 bron

 Heel fijn natuurlijk dat het bijna zomervakantie is en de leraren zich aan het voorbereiden zijn op de toetsweek. Wat minder leuk is dat ze ineens allemaal dingen in de laatste 2 weken die we moeten af hebben. Zo had ik deze week 2 presentaties, 2 toetsen en moest ik een project inleveren en volgende week moet ik nog een project inleveren, alsof ik niks beters te doen heb, bijvoorbeeld me op mijn toetsweek voorbereiden?

Vrijdag was het superlekker weer en nadat we buiten hadden gegeten hebben we nog even een ijsje gehaald in de stad. Ik had yoghurt en stracciatella, ik ben echt verslaafd aan yoghurtijs!

Zaterdag was het ietsje minder mooi weer dus dat werd huiswerk doen overdag.. In de avond wel lekker gebarbecued op de verjaardag van een vriendinnetje.
Zondag was het Vaderdag en toen moest ik helaas weer de hele dag aan mijn huiswerk en nog even langs mijn opa geweest. Ik heb hier een roze trui aan van Hollister van vorig jaar.

Maandag weer naar de sportschool geweest na 1,5 week, ik was mijn motivatie kwijt en kon hem nergens vinden maar ik heb hem inmiddels weer gevonden!
Ik heb hier een Abercrombie hemdje aan, een sportbroek en sport-bh van Nike en mijn blauwe Roshe Runs van Nike.
Dinsdag een heerlijke quiche gegeten met meloen als toetje, jammie!! Verder moest ik leren voor de toets Engels grammatica die ik de dag daarna had..
Woensdag moest Nederland weer spelen tegen Australiƫ dit keer! Dus ik en mam gingen naar m'n opa en oma om daar te kijken en ik ging even de wijnproever spelen, en daar moest een foto van gemaakt worden.
Toen ik donderdag thuis kwam uit school was mijn Stradivarius pakket en mijn nieuwe slip ons van Modemusthaves binnen! Ik was helemaal blij want alles paste en was van goede kwaliteit! Op de foto hiernaast heb ik mijn nieuwe schoenen aan, verder heb ik een zwarte broek aan en een grijs basic shirt van de H&M.
Hebben jullie ook een leuk weekje achter de rug?

Liefs,
Megan












Geen opmerkingen:

Een reactie posten