zondag 16 februari 2014

Nieuwe sportkleding!

Aangezien ik nu elke week naar de sportschool ga vond ik het tijd worden om leuke sportkleren daarvoor te kopen! Ik ben aardig geslaagd vind ik zelf, ik zal ook mijn trainingsschema vertellen en wat challenges laten zien!

Gister ben ik dus even lekker gaan shoppen voor kleren voor in de sportschool en ik ben er super blij mee. Het geeft ook extra motivatie want je wilt het aan doen maar dan moet je dus ook naar de sportschool dus dat helpt erg voor mij.
Ik ben naar Rosada in Roosendaal gegaan. Dat is een grote outletstore waar onder andere Nike te vinden is maar ook; Calvin Klein Underwear, Levi's, The bodyshop en nog veel meer. Alles wat ik gekocht heb was dan ook heel erg afgeprijsd met minimaal 20%.
Dit heb ik gekocht:

  • Sportbh zwart met een groot Nike teken erop
  • Korte sportlegging zwart dryfit
  • Sportsokken tot mn enkel
  • Roze top waar al een sportbh in zit
  • Nike dual fusion schoenen in grijs met roze

Ik ben lid van de sportschool David Lloyd en ga minimaal 1 keer per week want ik hockey ook nog 3x per week. Het verschilt meestal wat ik ga doen, de ene keer ga ik fitnessen en de andere keer volg ik een les. Tot nu toe heb ik, bodypump, bodyshape, step and shape en zumba gedaan.
De inhoud van die lessen verschilt heel erg aan de leraar die de les op dat moment geeft, maar het is altijd gezellig en op muziek!
Als ik ga fitnessen doe ik het tot nu toe zo:

  • Ik begin met 10 min warming up op de loopband met snelstart zodat al mijn spieren helemaal warm zijn.
  • Meestal ga ik daarna naar de apparaten voor mijn benen; legpress, apparaat voor je liezen(geen idee hoe het heet) en 2 apparaten voor je bovenbenen waarbij je je benen omhoog of naar beneden moet duwen.
  • Dan ga ik naar de mat waar ik op een matje waar ik mijn 3B zones(benen, buik, billen) en armen train. Mijn oefeningen verschillen maar ik doe altijd; lunges, sit ups, squats, push ups, burpees en de wall sit. 
  • broek, sportbh en schoenen
  • Daarna doe ik nog 10-15 minuten cardio en dan rekken en dan ben ik er weer klaar mee. Ik ben meestal 1-1,5 uur in de sportschool en daarna lekker douche of nog even zwemmen.

Ik heb nog even wat challenges opgezocht voor jullie. Je kunt zelf kiezen of je je buik, billen, armen, benen wilt trainen dus ik zou zeggen kies er een uit en heel veel succes. En vergeet niet dat je jezelf ertoe zetten de zwaarste stap is en het dan alleen maar beter wordt!





Liefs,
Megan

3 opmerkingen:

  1. Goed dat ze zulke Challenge doen. Het zou nog veel populairder moeten worden onder de mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om te zie dat je sportief bezig bent. Ik denk dat sommige mensen hier een voorbeeld aan moeten nemen.

    BeantwoordenVerwijderen